Monday, October 10, 2011

versatile blogger award


tima kasih banyak2 kak Shima utk award ni... versatile ker??? hehehe
ok, ada rules utk award ni iaitu kena share sikit sebanyak tentang diri sendiri.... hmmmm nak cite apa ekkk

1. saya seorang stay at home mom, mama kepada 3 orang anak, 2 lelaki dan sorang perempuan, 
2. saya seorang yang gila cross stitch, (tak kan tak tau lagi kot... hehehe) saya start cs daripada  umur 10 tahun... hmmm lama tu...
3. saya tak berapa gemar memasak, tapi lebih gemar makan...hohoho
4.ada penyakit susah tidur dari kecik2 lagi.... selalu mendapat mimpi2 adegan kejar mengejar menyebabkan saya penat sangat bila bangun tidur...huhuhu
5. paling tak suka bau asap rokok... saya rasa mereka patut lebih prihatin kalau nak merokok kat public esp kalau ada baby dan kanak2
6. selalu overthinking bila membuat sesuatu perkara sehingga menyusahkan diri sendiri... I have to learn to losen up a little bit...
7. kuat merajuk... kak ann kata saya kuat sentap... tapi dah tua2 ni takde org nak pujuk... dah tak merajuk lagi dah... skrg ni penyakit tu dapat kat anak2 pulak... arrrgggghhh...rasakan!!

tu jer kot... banyak lagi kalau nak citer ni... tunggu award seterusnya lah pulak...:D
next ialah passing kpd 15 blogger, tapi rasanya mostly dah dapat... 
bagi kat follower lah ye... meh lah ambik, jgn malu2....

0 comments:

Post a Comment