Monday, December 30, 2013

Romper pulak..


Sekali sekala merempit ni best jugak.. hehe.. Kali ni jahit romperlah pulak.. first time ni... Kalau ikutkan saya tak berapa minat romper atau overall.... Masa Alisha kecil pun saya, saya tak pernah belikan onesie.. Tapi tiba tiba pulak terasa nak jahit romper.. Best jugak baju macam ni... senang, sekali sarung je baju dgn seluar.. hehe.. layan je gambar2 Alisha ni.. lama betul dia dera mak dia baru boleh tangkap gambar.. huhu.. 





10 comments:

  1. makin mulats alisha :-)..comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Sal.. kuat makan coklat ni... ayah dia la, melayan.. huhu

      Delete
  2. Replies
    1. tenkiu2.. hehe tak susah mana ina, ikut je tutorial tu.. ;)

      Delete
  3. Comelnya Alisha! Romper pun cantik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih yati... cantik romper ni, tapi masa nak pakai / bukak tu ada susah sikit lah..

      Delete
  4. wowwwy... comel..comel..comel.. siap bunga lagi diselit di telinga.. hihihi..
    saya suka pakaikan anak saya romper.. dulu tak suka..sekarang suka... sbb baju tak terselak2 nampak perut pusat segala.. hahaha
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunga tu dia sendiri yang ambil kat depan rumah jiran sebelah.. pastu suruh letak kat telinga.. hihihi.. aah tulah tujuan akak buat ni.. supaya tak terselak2.. budak2 umur ni kan tengah lasak...

      Delete